Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#59061Nedoručené dopisy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2022, před 3 lety

Sabina Szendiová

Znění stížnosti

Doporučené dopisy, na které čekám z pošty v Ostravě od 24.6. jsem obdržela dnes 13.7. Na dopise je napsáno, že zásilka byla dovezena 28.6., poté tam je razítko, že 2.7. jsem nebyla doma zastižena, i když jsem nikoho neslyšela zvonit a pokud vim, když vás pošťák nezachytne, nechá se lístek ve schránce abych si mohla dojít na poštu, ale ten jsem taky nedostala. Takže jsem vůbec netušila, že ty dopisy tam mám.Zásilka měla být uložena jenom do 8.7 a dopis mi přišel až dnes 13.7., kdy jste ho stejně jen hodili do schránky bez osobního předání. Tak se ptám kde se stala tak velká chyba, protože mě šlo o minuty abych odevzdala odvolání na školu a teď je pozdě.


Produkt

RR316562090CZ , RR383942056CZ


Požadované řešení

Byla bych ráda, kdyby se to už nestalo, ne jen mě ale nikomu, já jsem třeba přišla o možnost dostat se na kvalitní školu díky zanedbanosti personálu. Byla bych ráda, aby jste to dělali pořádně tak jak se má.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2022 16:10, před 3 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.