Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dne 11.7.2022 jsem zakoupila na pobočce v Prostějově - Okružní ul. - Pikantní sýrovou pomazánku v které byl cizí umělý předmět 3x1cm.
Bohužel jsem kupovala i jiné druhy pomazánek a při přípravě oslavy nevěnovala dost pozornosti a namazala jsem toasty i s cizím předmětem!
"Naštěstí" - bohužel jsem se nešťastně zakousla do předmětu právě já.
Určitě to není předmět z umělé misky v které jsem salát koupila. Ale je to pravděpodobně z misky přepravní (tvrdší plast).
K dispozici jsou i fotografie.
Cizí předmět v pikantní pomazánce
Komunikace s osobou, která odpovídá za kvalitu.
|
Tweet |
Jestliže zboží neodpovídá běžné kvalitě, lze jej reklamovat. To lze učinit na jakékoliv prodejně prodávajícího. K reklamaci je vhodná, ale nikoliv nutná účtenka. Spotřebitel musí prokázat, že k nákupu došlo u daného prodejce - mimo účtenku lze využít výpis z účtu apod. (např. u privátních značek často není potřeba žádný doklad).
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.