Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#59063Cizí předmět v pikantní pomazánce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2022, před 2 lety

Iveta Kolinská

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 11.7.2022 jsem zakoupila na pobočce v Prostějově - Okružní ul. - Pikantní sýrovou pomazánku v které byl cizí umělý předmět 3x1cm.
Bohužel jsem kupovala i jiné druhy pomazánek a při přípravě oslavy nevěnovala dost pozornosti a namazala jsem toasty i s cizím předmětem!
"Naštěstí" - bohužel jsem se nešťastně zakousla do předmětu právě já.

Určitě to není předmět z umělé misky v které jsem salát koupila. Ale je to pravděpodobně z misky přepravní (tvrdší plast).
K dispozici jsou i fotografie.


Produkt

Cizí předmět v pikantní pomazánce


Požadované řešení

Komunikace s osobou, která odpovídá za kvalitu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2022 15:38, před 2 lety

Jestliže zboží neodpovídá běžné kvalitě, lze jej reklamovat. To lze učinit na jakékoliv prodejně prodávajícího. K reklamaci je vhodná, ale nikoliv nutná účtenka. Spotřebitel musí prokázat, že k nákupu došlo u daného prodejce - mimo účtenku lze využít výpis z účtu apod. (např. u privátních značek často není potřeba žádný doklad).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2022 16:48, před 2 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2022 16:55, před 2 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2022 13:47, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.