Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#59065Lživé vyjádření společnosti NaturaMed o obsahu emailu,který jsem jim údajně poslala v řešení neopravnemeho nauctovani poplatků za neobjednané sluzby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2022, před 3 lety

Jarmila Bělíková

Znění stížnosti

Dobrý den ,

V mé předešlé stížnosti ,že mi společnost naturaMed neoprávněně naúctovala poplatek za údajně zboží ,které jsem nikdy neobjednala ,jsem se v odpovědi společnosti NaturaMed dozvěděla,že údajně jsem jim 30.5.2022 odeslala přes email,že se jedná o mojí babičku,ktera od nich prej odebírala zboží a že jsem po nich údajně požadovala ukončení odesílání jejich zboží krze formuláře plné moci za osobu blízkou! Chtěla bych podotknout,že jsem jim žádný email ,kde by stálo ,že vyplním formulář za osobu blízkou s plnou mocí neposlala a že moje babičky jsou již obě dávno mrtvé a ani se nejmenují stejně jako já (Jarmila Bělíková). Navíc moje Babička ze strany (Bělíků zemřela v roce 1968 takže si asi těžko mohla cokoli od společnosti obednat a už vůbec se nejmenovala Jarmila! Navíc jsem žádný takový email společnosti NaturaMed ani nikdy neodeslala!od společnosti mi to přijde jako nekalá praktika na moji osobu !společnost uvádí nepravdivé informace!pokud se společnost NaturaMed neprodleně nevyjádří k mé osobě pravdivě,bude o mě uvádět nepravdivé informace a stále mě obtezovat,(nejdříve ,že jim údajně dlužím,ať do 7mi dnů zaplatím za něco co se mě nikdy netýkalo a teď zase ,že mám poslat za svoji babičku formulář s plnou mocí aby mohli ukončit prodej -to už si že mě asi vážně dělají legraci!to si vážně myslej,že jsem tak blbá??! Ráda bych společnost vyzvala aby mi sdělili můj email a co se v něm píše !a to klidně prostřednictvím tohoto webu!následně to prošetří PČR a určitě přes nějakého správce sítě nebo někoho podobného bude mít při prošetření této věci přístup k informaci ,jak probíhala emailová domluva mezi mnou a společnosti NaturaMed !navíc mám konverzaci mezi mnou a společnosti NaturaMed v odeslaných zprávaáh na mém emailu, kde nic takového nestojí .je tam úplně jiné vyjádření s řešením problemu k faktuře číslo 11744403 -a to jest s řešením předešlé stížnosti!takže mi začíná docházet trpělivost a žádám tímto neprodlené vyjádření NaturaMed Pharmaceuticals s r.o. s uvedením pravdivých informací vůči mojí osobě !napravení mé reputace a to ,z důvodu ,že jsem jim nikdy nic nedlužila zboží neobědnala,aby tedy stornovali neoprávněné naučtovaní faktury číslo 11744403,aby vysvětlili proč tvrdí ,že jsem jim údajně poslala email s údajnou mojí babičkou co se údajně jmenuje stejně jako já!že jsem se s nimi nikdy nedomlouvala na vyplnění plné moci aby mohli ukončit údajnou objednávku za moji údajnou osobu blízkou!a a aby mě neobtěžovali a vymazali moje osobní údaje!pokud tak NaturaMed neučiní podávám Trestní oznámení a to ve všech bodech ,kterých se společnost NaturaMed dopustila na mojí osobě !!

Jarmila Bělíková
Faktura číslo 11744403


Požadované řešení

žádám tímto neprodlené vyjádření NaturaMed Pharmaceuticals s r.o. s uvedením pravdivých informací vůči mojí osobě !napravení mé reputace a to ,z důvodu ,že jsem jim nikdy nic nedlužila zboží neobědnala,aby tedy stornovali neoprávněné naučtovaní faktury číslo 11744403,aby vysvětlili proč tvrdí ,že jsem jim údajně poslala email s údajnou mojí babičkou co se údajně jmenuje stejně jako já!že jsem se s nimi nikdy nedomlouvala na vyplnění plné moci aby mohli ukončit údajnou objednávku za moji údajnou osobu blízkou!a a aby mě neobtěžovali a vymazali moje osobní údaje!pokud tak NaturaMed neučiní podávám Trestní oznámení a to ve všech bodech ,kterých se společnost NaturaMed dopustila na mojí osobě !!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 09:22, před 2 lety

Osobní údaje:
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Jednání společnosti:
Pokud by se ukázalo, že sdělená informace (o osobě, která koupila zboží) je nepravdivá, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku. V takovém případě je spotřebitel oprávněn obrátit se s podnětem na příslušný dozorový orgán (Česká obchodní inspekce), který je povinen toto jednání pokutovat.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 10000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2022 10:48, před 2 lety

Vážená paní Bělíková,

nejprve mi dovolte se Vám, jménem společnosti NaturaMed Pharmaceuticals, omluvit za vzniklé nedorozumění. Celou situaci jsme prošetřili a rádi bychom celou tuto situaci uvedli na pravou míru. Nejprve bychom Vám rádi sdělili, že v naší klientské databázi figuruje osoba stejného jména (Vaše jmenovkyně), ve stejném městě, se kterou byla s naší společností vedena písemná komunikace. Tato písemná komunikace byla nicméně zasílána na adresu zákaznice, nikoliv na adresu Vaši. Nejednalo se tedy o písemnosti určené Vaší osobě. Tyto informace jsme od Vás obdrželi také prostřednictvím přijaté emailové zprávy, kde uvádíte, jaká adresa byla uvedena na zaslané faktuře č. 11744403. To, že dopis doručila Česká pošta na Vaši adresu, přestože adresát byla jiná osoba je politováníhodné, výsledné doručení ale my, jakožto odesílatel nejme schopni ovlivnit. Zde se jedná o pochybení České pošty, nikoliv naší společnosti. Samozřejmě ale chápeme, že Vás dopis s informací o neuhrazené dlužné pohledávce znepokojil. Jedná se ale o opravdu nedorozumění, kdy kontakt z naší strany směřoval k jiné osobě. Mezitím se nám na email ozvala vnučka zákaznice s požadavky úkonu na zákaznickém účtu. Naše pracovnice pak chybně spojila tento email s Vaší osobou a nesprávně Vás informovala, že jste naší zákaznicí, protože se orientovala podle informací v zaslaném emailu (uvedená adresa). Proto bych Vás ráda ujistila, a NaturaMed dále prohlašuje že vůči Vaší osobě neeviduje žádnou objednávku ani další závazky. Vaše údaje, které jsme zpracovávali v rámci související komunikace budou vymazány dle platné legislativy.
Za vzniklou situaci se velice omlouváme, přestože nebyla primárně způsobena naší vinou, což budeme dále řešit s poskytovatelem poštovních služeb.
Věříme, že jsme situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.7.2022 13:41, před 2 lety


Jarmila Bělíková

Dobrý den,jsem ráda,že se to celé nakonec uvedlo na pravou míru .

Tímto považuji spor za vyřešen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 11:25, před 2 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.