Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Vybíral jsem v Esa automobil v návaznosti na běžící reklamu v rádiu, která hlásá, ze ke všem 2500 autům, které prodávají maji zimní pneumatiky, protoze je zima a zákon to vyžaduje.
Tedy v auto Esa v Praze Sterboholich jsem si vybral malý vůz a pred zkušební jízdou jsem si všiml, ze vůz je na letních pneumatikách!!!! (Později jsem zjistil, ze zimní pneumatiky ani k vozu nejsou a ani je nemůžou sehnat)!! Na dotaz, ze v rádiu maji tuto reklamu, odpověděli: no, neco takovýho tam je!!!
No nic, vybral jsem si tedy jiný vůz za cenu která byla na voze vylepena. Po odeslání do kanceláře autobazaru nam bylo zdeleno, těsně pred podepsáním smlouvy, ze je tam jakysi administrativní poplatek ve výši 2990,-
Nikdo nas na to neupozornil pri vyberu auta a ani ro nebylo nikde vyznačeno u ceny vozu.
Postavil jsem si hlavu a částku jsem si vyhadal, ale copak nemají povinnost, stejne jako cestovní kanceláře, udávat cenu vozu bez skrytých dalších poplatku??
A co ta klamava reklama v rádiu???
Co na to ČOI??
Dekuji za odpoved
Vůz na letních pneu Fiat seicento + administrativní poplatek 2990,-
Ceny skutečné a ne se skrytými poplatky. Stejne jako třeba cestovní kanceláře.
Dostání reklamních sloganu a neklamat veřejnost. stáhnou reklamu.
|
Tweet |
Spotřebitel může dát podnět České obchodní inspekci a vyžádat si informování o tom, jak bylo s podnětem naloženo.
Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.
Povinnost uvádět cenu řádně vyplývá i ze zákona o ochraně spotřebitele. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.