Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59071Nesposkytnutí služeb ve vagónu standart

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2022, před 3 lety

Pavlína Skrčená

Znění stížnosti

Dobrý den, vašimi vlaky jezdím ráda, jelikož si během cesty dám kávu a nějaký zákusek/svačinu (vždy s tím tak počítám a tak většinou do vlaku nastupují téměř hladová). Dnes se mi poprvé stalo po dotazaní (nikdo nás na to neupozornil, když nám stevard dával vodu), zda si mohu objednat, že na celý vlak jsou jen dva stevardi, a tak na nás nemají čas, protože musí obsloužit jiné třídy.
Kdybych toto věděla, tak jsem si mohla vybrat nižší třídu low cost a ušetřit na cestě, ale já si schválně zvolila tento vagón pro ty výhody, jak jsem uvedla již výše.


Požadované řešení

Aby se to již příště neopakovalo a případně slevu na dalším jízdném. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2022 14:01, před 3 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 11:32, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelkavyužít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.