Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
Prosím o vrácení ceny jízdného z trasy Vídeň - Brno (17:36 dne 14. července), .
Z mnoha důvodů.
Vagón nebyl klimatizovaný, proměnil se v saunu. Ve Vídni se čekalo hodinu, aniž bychom měli jakékoliv informace. Před Brnem se měnila lokomotiva. Místo plánovaného příjezdu v 19:07 nabral vlak na krátké trase téměř dvouhodinové zpoždění.
Vrácení jízdného považuji za samozřejmé, dobrá firma by měla uvažovat i o kompenzaci, protože jsem nestihl navazující spoj a propadla mi další jízdenka.
kód e-jízdenky 8649349146
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.