Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59086Blokace mého účtu za férový obchod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2022, před 2 lety

Kristýna Jakubikova

Znění stížnosti

Dobrý den,nejméně 2 roky jsem aktivní vintedkou, nakupuji i prodávám, převážně dětské zboží, na profilu jsem měla skoro 200 pozitivních hodnocení. Jak je možné, že mi ze dne na den dokážete zablokovat účet, na úkor jiného zákazníka a jeho výpovědi, bez toho aniž by mě kdokoliv kontaktoval, abych se k případu mohla též vyjádřit. K čemu jsou potom recenze a ověřený účet?

Kupujícímu jsem prodala kočárek na panenky, odeslala ho přes zasilkovnu a kupující informovala o odeslání, zkušená, aktivní vintedka má aplikaci Zasilkovny v telefonu, tato klientka mi každý den psala s dotazem kdy dorazí balíček, nejsem povinná být denně aktivní, ale budiž. Balíček dorazil na místo a klientka si balíček nevyzvedla a proto byl poslán zpět. Poté mě začala osočovat, že byl velký a proto ho zasilkovna nedorucila, žádný email jsem s touto informací nedostala, což mi klientka také tvrdila, že jsem o tom byla informována, no budiž, domluvili jsme se tedy,že zásilku odešlu znova, tentokrát přes balikovnu, 24hod jsem nebyla online a klientka nahlásila můj účet. A napsala mi pár vyhruznych zpráv s policií, v ten moment jsem nečekala na nic a poslala na její účet částku 484 Kč, co mi předtím zaslala. Hodně se mě to dotklo, protože není fér den co den hlásit kupujícímu kde je jeho balík a ještě být konfontovana a do finále označena za zloděje. Přesto můj účet zůstal v blokaci. Pro informaci, zákaznice nemá praxi s nákupem a prodejem na Vinted, možná by bylo lepší komunikovat nejen s ní, ale i se mnou. Ztratila jsem stálé zákaznice, hromadu fotek a inzerátu a hlavně hodnocení, které člověk získá jen každodenním férovým a dlouhodobým prodejem.


Produkt

Kočárek na panenky


Požadované řešení

Omluva ze strany Vintedu, minimálně navrat mého účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 10:04, před 2 lety

Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v obchodních podmínkách v bodu 11.1 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty, a proč nedošlo k vyslechnutí obou zúčastněných stran.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 11:49, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.