Společnost


Lenka Průšová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5909Nedodání objednáného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2015, před 10 lety

Leona Mitrengová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 15.1.2015 jsem objednávala pro syna zboží za 536,-Kč včetně dopravy (k jeho naroz. 11.2.). Platbu jsem provedla předem na účet, dodání mělo být kurýrní službou. Adresa dodání měla být na firmu přítele. Tam si posílám většinou všechny balíky. Vždy to ze skladu převezmou a uloží,pak předají určené osobě. Kamerový systém vše hlídá. Doma nejsem k zastižení. Dne 23.1. mi přišla do mailu zpráva o stavu zásilky,je Připravena k odeslání. Dne 26.1. mi přišlo,že mám Ohodnotit nákup na eshop. Dne 29.1. jsem psala zprávu p. Průšové,zda už posílala balíček či nikoliv. To samé jsem ji poslala 30.1. Toho dne přišla odpověď od p. Průšové:Omlouvá se,čekají na jednu položku,ihned v pondělí posílají. Dne 3.2. stav objednávky Odeslaná,jedna položka na seznamu chybí. Dne 5.2.posílám zprávu, že ještě zásilka nedorazila,aby mi poslala číslo zásilky. Dne 7.2. posílám zprávu,aby p. komunikovala,zásilku stále nemám. Dne 9.2.odpověď od p. Průšové,že to prověří. Dne 10.2. posílám zprávu,jak to vypadá s prověřením.A současně žádám o storno objednávky+peníze zpět. Mezitím jsem provedla několik nákupu přes internet do 3-4 dnů vše přišlo bez komplikací.


Produkt

Jednalo se o 7 položek (penál,pryž,lepidla,pera atd.). Penál jednoduchý se dvěma klopnami PRÁZDNÝ, Truck - Kód P-4801-2.098 | 153,72 Kč | 21 % | 186,00 Kč | 1 ks | 186,00 Kč Pryž BLISTR 2ks - Kód 6541040004BL | 9,09 Kč | 21 % | 11,00 Kč | 1 ks | 11,00 Kč Lepidlo KLOVATINA, 85g - Kód 200157008401 | 33,06 Kč | 21 % | 40,00 Kč | 1 ks | 40,00 Kč Lepící tyčinka Kores, 15 g | 23,97 Kč | 21 % | 29,00 Kč | 2 ks | 58,00 Kč Tornádo pero ergo - Kód 97OZ26752003 | 15,70 Kč | 21 % | 19,00 Kč | 4 ks | 76,00 Kč Popisovač lakový 2 ks zlatý/stříbrný - Kód 10882272 | 47,11 Kč | 21 % | 57,00 Kč | 1 ks | 57,00 Kč Centropen Liner 2811 0,3, černý | 7,44 Kč | 21 % | 9,00 Kč | 2 ks | 18,00 Kč


Požadované řešení

Žádám navrácení finanční hotovosti. Požadované zboží jsem už sehnala jinde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2015 18:27, před 10 lety

Pokud prodávající po uzavření smlouvy zboží nedodá v dohodnuté lhůtě nebo bez zbytečného odkladu, ocitá se v prodlení. Jestliže nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout mu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a vyžadování navrácení zaplacené finanční částky.

V tomto případě, pokud spotřebitelem zaslaná žádost o storno objednávky obsahovala odkaz na zrušení smlouvy z důvodu nedodání věci ani v dodatečné lhůtě a spotřebitel je schopen tuto zprávu doložit, posoudila by se jako odstoupení od smlouvy. Pokud ne, doporučujeme zaslat odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe s dodejkou, a žádat vrácení peněz v přiměřené lhůtě, alespoň 14 dnů. Jestliže by peníze nebyly ve lhůtě 14 dnů od odstoupení vráceny, bylo by třeba nárok uplatnit v soudním řízení. Před podáním žaloby by bylo vhodné zaslat předžalobní výzvu podle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2015 13:31, před 10 lety

Dobrý den,
v době psané stížnosti měla zákaznice již peníze na svém účtě, je pravdou že se dodání zdrželo z důvodu objednání kontkrétního výrobku, na které se čekalo déle.
Zboží bylo odesláno a částka byla vrácena ihned kdy se nám balík vrátil nepřevzatý.
Na emaily bylo ihned odpovídáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.2.2015 20:49, před 10 lety


Leona Mitrengová

Dobrý den,
platba od p. Průšové mi přišla teprve dnes 18.2.2015 na účet (viz příloha Výpis z účtu.png). Za to ji vřele děkuji. Dostala i emailovou zprávu. A nikoliv dne 11.2., kdy jsem podala stížnost. Od té doby jsem už nemohla zde nijak reagovat, až po reakci p. Průšové, podala jsem proto obecný dotaz pod názvem "#5909Nedodání objednáného zboží" dne 17.2. večer, jak naše komunikace probíhala od 11.2. a taky dnes 18.2. dopoledne pod názvem "#5909Nedodání objednáného zboží - částka vrácena", abych mohla stížnost uzavřít, jelikož mi p. Průšová částku vrátila.
Ve zkratce, co jsem zde poslala jako obecný dotaz: P. Průšová mi neposlala číslo zásilky, abych mohla sledovat balíček. Vesměs všechny balíčky si nechávám posílat na adresu, kterou jsem uvedla pro dodání zásilky, protože nejsem k zastižení doma. Takže jestli byla zásilka vrácena zdůvodu neexistující adresy, tak to buď p. Průšová opsala špatně nebo dopravci se nechtělo jet až na druhou stranu republiky. To už bohužel neovlivním, kdo co udělal nebo neudělal. Balíček mi nebyl poslán včas, abych ho mohla zabalit a dát synovi k narozeninám, které měl 11.2.
Pokud budou zveřejněny obecné dotazy, prosím o vložení zde ke stížnosti. Jinak z mé strany to je zatím vše, ještě jednou děkuji p. Průšové za vrácenou částku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2015 21:54, před 10 lety

Paní Mitrengová,
celou věc pokládám za uzavřenou a ještě jednou se omlouvám za zdržení dodání zboží, které bylo na objednávku a dodání od dodavtele se prodloužilo. Platba Vám byla zaslána zpět v termínu dle zákona.
Průšová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2015 09:21, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že částka byla spotřebitelce vrácena, stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.