Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#59090Ztracení balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2022, před 3 lety

Alena Holá

Znění stížnosti

Včera 14.7.jsem šla vyzvednout zásilku ze Zboxu před 18 hodinou, ale zásilka mi zmizela z aplikace a když jsem více pátrala, zjistila jsem, že již v 9:30 byla vyzvednuta. Absolutně to nechápu, byla jsem doma nemocná. Zadala jsem reklamaci a na zákaznickém centru mi bylo řečeno, že tak do týdne se tam někdo půjde podívat, jestli nezůstala v boxu a jinak nazdar. Přece jen tak nejde, aby mi zásilku někdo vybral z boxu :-(


Požadované řešení

prosím jakoukoliv radu, děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2022 10:59, před 3 lety

V rámci uzavírání kupní smlouvy přes internet (tedy tzv. distančním způsobem), odpovídá za přepravu a řádné dodání zboží prodejce. Prodejce odpovídá za bezvadný stav zakoupeného zboží až do okamžiku jeho převzetí kupujícím, pokud přepravu zajistil sám prodejce.

V případě, že přepravní společnost nedodá spotřebiteli zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení rovněž prodejce. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu s danou společností uzavíral prodávající (odesílatel zboží), je prodejce následně v případě pochybení ze strany přepravce oprávněn uplatnit reklamaci dané služby, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Spotřebitelka se tedy může v daném případě obrátit přímo na prodávajícího, s nímž je ve smluvním vztahu ohledně nedodaného (ztraceného) zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 11:51, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.