Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59098Stížnost a opětovné odstoupeni od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2022, před 3 lety

Jozefa Ščurová

Znění stížnosti

Dobry den, včera mi prišiel baliček s produktom CBO by STANDER a faktura -449Kč.
Nič som si neobjednala . Telefomn mi nikto neberie, písala som aj žiadost meilom na e-mail infocz@helpstander.eu. Dnes som podala na pošte doporučeny dopis vymazanie mojich dat a nemám zaujem o vaše produkty!!! zasielanie zboži/ktoré som nemala objednané !!/ na adresu STANDER Waršava,Ursul,ul.Bodycha87. 05-816 Reguly Polsko.
Žiadost o zrušení zasielánia z boží, (ktore som si nikdy neobjednala). Prosím o vymazanie mojích osobných dat.


Požadované řešení

Dobry den, včera mi prišiel baliček s produktom CBO by STANDER a faktura -449Kč.
Nič som si neobjednala . Telefomn mi nikto neberie, písala som aj žiadost meilom na e-mail infocz@helpstander.eu.
Žiadost o zrušení zasielánia, (ktore som si nikdy neobjednala). Jak pokračovat dalej? Mám zaslat zpět neobjednane zboží?Čítala som recenzie na tuto firmu KATASTROFA !! ,mám strach že mi to budu posielat každy mesiac. Dakuji za radu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2022 13:11, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.

Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).

Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2022 00:05, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.