Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Když mi přišla první zásilka CBD oleje, ihned jsem volala 23.6. 2022 ke zrušení zásilky, minulý týden přišly vitamíny Omega 3 a na poslední možný den zrušení zásilky jsem se včera dovolala a opět mi bylo slíbeno, že se číslo objednávky ruší.
Dnes mi přišla první placená zásilka na CBD olej a nikdo to tam už nezvedá.
CBD by Sander č. produktu 1046, cena 499 Kč, Omega 3 č. produktu 1047 ještě nedorazila včera jsem dodávku zrušila a snad nedorazí
Budu ráda, když my všichni,, poškození" nebudeme moct nic platit, když jsme zásilku zrušili před požadovaným termínem a bylo nám sděleno, že zásilky jsou zrušeny, tak by měly být zrušeny a nepozadovat další vnucování placených produktů. Teď mi stojí chlupy hrůzou že mám zaplatit za nevyzadaný produkt a 499 Kč se mi platit nechce. Nevím zda to platit, ať ještě nemám poté třeba exekuce, děkuji za pozitivní výsledek téhle stížnosti a žádám o zrušení zásilek a popřípadě vrácení peněz číslo zákazníka
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.
Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).
Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.
Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.
Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.