Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den
Zájezd takový byl v pořádku, ale delegátka, která nás měla na starosti bere peníze za nic. Na letišti nečeká, výlet který měl mít tři zastávky,měli jsmeit čas na koupání a procházku městem, měl asi 8 a to všechny po 20 min. Mimo jedné,tam byl hodinu a půl ale z toho 50 minut byla projížďka na lodičkách. Zbytek času Jak si 80-90 lidí má objednat jídlo, sníst ho a ještě si popřípadě dojít na toaletu? Když jsem něco potřebovali, odkázala nás na kolegy. To samé při odletu. Celý autobus zmateně pobíhal , nevěděli jsme nikdo kam jít. Volali jsme ji. Odpověď: někde tam jsou naše děvčata. Tot vše.
Nikdo jsme je nenašel. Tudíž jsme si museli poradit sami kam a jak jít.
A jak může takový neschopný člověk, který tam je jen přes sezónu, a do loňského roku nepracoval, zaučovat novou posilu?
Vypráví o řeckých zvycích, které vůbec nejsou pravda. ( potvrzeno Řeky, starousedlíky)
Výměna za někoho schopného
|
Tweet |
Služby delegáta v místě zájezdu jsou součástí služeb cestovní kanceláře a jako takové je lze reklamovat, nejlépe přímo u delegáta a není-li to možné, pak přímo z místa zájezdu kontaktovat s reklamací služeb delegáta cestovní kancelář.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit. Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.