Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
V prodejně Tesco v Litvínově jsem dnes tj,15.7 2022 chtěl koupit donuty,kdy cena v regále byla uvedena 9.90 Kč. U pokladny však účtováno 15,90 Kč. Odmítl jsem takto účtované zboží platit a převzít. Pokladní to nechtěla vzít na vědomí a tak jsem zboží nechal u pokladny a odešel jsem. Byl za mnou vyslán jakýsi člověk,který mne dostihl až mimo prodejnu!! Začal mne fyzicky inzultovat,málem mne povalil a strkal mne zpět do prodejny. Podotýkám,že je 75 let a jsem částečně imobilní.Onen primitiv se nepředstavil a choval se nedůstojně.Další pracovnice,zřejmně nadřízená stále trvala zaplacení oné nesprávně ceny. Když jsem chtěl abychom se šli podívat a cenovku tak obrátila a na placení netrvala. Já vím,že jsem měl naopak trvat na prodeji za cenu uvedenou v regále,ale jsa znechucen a s ohledem na ztrátu času cca 30 min jsem na tom netrval.Předpokládám ,že vzhledem k výše uvedeným skutečnostem projevíte vstřícnost a poskytnete mi alespoň finanční odškodnění za ztrátu důvěry a času. Pavel Lukkáš
VIz shora v textu
|
Tweet |
Chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Cena zboží:
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.