Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
zásilka č. 2554501188107 měla být na základě (definitivní) telefonické domluvy (z tel. čísla 734 743 250, 13.7. v 8:42)dodána v pátek 15.7:,sdělila jsem , že si v ten den vezmu dovolenou, protožepracuji a potřebuji domluvit dodání dopředu). V pátek jsem si na převzetí zboží tedy vybrala dovolenou, abych byla (celý den) k dispozici. Zboží ale nedorazilo. Dohoda z 13.7. byla jednoznačná, nebyl důvod, proč zboží nenaložit!V příštím týdnu mám dovolenou, tedy Geis zboží vrátí, protože jej nemůže (dle informace skladovat déle, než 7 dní.Vzhledem k tomu, že bylo zboží v akci, patrně dalším objednáním přijdu o finanční zvýhodnění.
Považovala bych za takových okolností umožnit dodání o několik dnů později - jako kompenzaci za zbytečně vybranou dovolenou a nedodržení sjednané dohody. Jako vstřícné vyřízení této stížnosti a dodání zásilky (výjimečně)v některém z termínů: 25.7. (od 15 hod výše), 26.7., 28. a 29.7.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.