Společnost


Dominik Tajdus

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5911Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2015, před 10 lety

Zdeňka Čermáková

Znění stížnosti

Přes slevový portál"Zapakatel" jsem objednala zboží,zaplatila jej a obdržela jsem voucher s odkazem, kde a jakým způsobem tento uplatnit. Kontaktovala jsem tedy firmu "tintra-schop.cz". Dodatečně jsem (po dohodě) na účet pana Tajduse doplatila ještě částku za poštovné (119,- Kč dne 14. 2. 2014). Od té doby jsem se opakovaně domáhala zboží nebo navrácení peněz, ani jedno se nepovedlo. Nejdřív pan Tajdus tvrdil, že zboží bylo vyprodáno a hned poté, co obdrží novou zásilku, bude zboží odesláno, potom, když jsem se domáhala navrácení peněz (asi po měsíci), říkal, že mi peníze pošle zpět na účet. Bohužel se nic takového nestalo a pan Tajdus od té doby nereaguje na žádné výzvy ani nebere telefon.
Pokud by byla na něj podána hromadná žaloba, ráda se připojím.

Zdeňka Čermáková


Produkt

10x Bref Power Aktiv


Požadované řešení

Nevím, vzhledem k tomu, že celková částka mnou zaplacená činila cca 400,- Kč, byla by celá záležitost posuzována jako přestupek a nic by se nevyřešilo. Jedině v případě, že by se našlo více lidí, které pan Tajdus podvedl stejným způsobem a kteří by byli ochotni připojit se k hromadné žalobě, bylo by snad možné dosáhnout nějakého řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2015 18:03, před 10 lety

Pokud prodávající po uzavření smlouvy zboží nedodá v dohodnuté lhůtě nebo bez zbytečného odkladu, ocitá se v prodlení. Jestliže nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout mu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a vyžadování navrácení zaplacené finanční částky.

Spotřebiteli tedy doporučujeme zaslat písemně s dodejkou odstoupení od smlouvy z důvodu prodlení s dodáním věci a určit přiměřenou lhůtu, alespoň 14 dnů, k vrácení peněz. Pokud by v této lhůtě peníze vráceny nebyly, bylo by třeba uplatnit nárok u soudu. Předtím by bylo vhodné zaslat předžalobní výzvu podle § 142a občanského soudního řádu.

S podnikatelem se nám bohužel nepodařilo navázat kontakt, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.