Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
dne 16.07.2022 kolem 14 hodin jsem bohužel zažila velmi nepříjemnou situaci. Měla jsem vozík a tak jsem ho šla vrátit zpátky do řady. Když jsem si brala tašky z vozíku najednou do mých zad plnou silou 20ti vozíků vrazil pán, který tam pracoval a vracel je zpět. Projela mnou prudká bolest a než jsem se otočila, už docházel. Začala jsem na něj mluvit, ale nerozuměl česky a ani mě nechtěl poslouchat. Měl na sobě oranžovou vestu, střední postavy, tmavé vlasy a kolem 50-60 let. V klidu si pak šel "pro další práci" a já jsem se musela vypořádat s naraženými zády. Já tomu nerozumím. Proč zaměstnáváte tak arogantní lidí, kteří neumějí ani slovo česky? Chvíli jsem měla pocit, že do mě vrazil zcela úmyslně. Přece nejsem neviditelná! Prosím o prošetření dané situaci. Klidně se podívejte do záznamu kamery. Naprosto nehorázné chování!!! Neskutečné!!
arogantní chování zaměstnance
Prosím o prošetření dané situaci. Klidně se podívejte do záznamu kamery a vyhodnocení vašeho zaměstnance.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.