Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#59115Nehorázné chování zaměstnance prodejny Anděl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2022, před 3 lety

Anastázie Mitulová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 16.07.2022 kolem 14 hodin jsem bohužel zažila velmi nepříjemnou situaci. Měla jsem vozík a tak jsem ho šla vrátit zpátky do řady. Když jsem si brala tašky z vozíku najednou do mých zad plnou silou 20ti vozíků vrazil pán, který tam pracoval a vracel je zpět. Projela mnou prudká bolest a než jsem se otočila, už docházel. Začala jsem na něj mluvit, ale nerozuměl česky a ani mě nechtěl poslouchat. Měl na sobě oranžovou vestu, střední postavy, tmavé vlasy a kolem 50-60 let. V klidu si pak šel "pro další práci" a já jsem se musela vypořádat s naraženými zády. Já tomu nerozumím. Proč zaměstnáváte tak arogantní lidí, kteří neumějí ani slovo česky? Chvíli jsem měla pocit, že do mě vrazil zcela úmyslně. Přece nejsem neviditelná! Prosím o prošetření dané situaci. Klidně se podívejte do záznamu kamery. Naprosto nehorázné chování!!! Neskutečné!!


Produkt

arogantní chování zaměstnance


Požadované řešení

Prosím o prošetření dané situaci. Klidně se podívejte do záznamu kamery a vyhodnocení vašeho zaměstnance.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 11:08, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 12:17, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.