Společnost


Miroslav Bednarik

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59119Nedodane zbozi za 3000 CZK - SIBO Test -

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2022, před 3 lety

Jan Verner

Znění stížnosti

Objednali jsme si SIBO test pred 2 mesici v cene 3000 Kc (https://www.zdravyeshop.cz/sibo-dechovy-test/) a prisla nam jen prazdna obalka. Ani po 2 mesicich reklamaci, telefonatu a emalu jsme neobdrzeli zpet ani penize ani zbozi. Jednani pana Bednarika bylo vzdy velmi ochotne, ale zvlastni. Telefonicky jsme jej zastihli vzdy nekde mimo kancelar, na mail sice odepsal, ale zadny slib nedodrzel. Do teto chvile nemame pripad uzavreny a budu jej predavat na policii a COI.


Produkt

SIBO Test


Požadované řešení

https://www.zdravyeshop.cz/sibo-dechovy-test/


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 11:24, před 2 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2022 18:56, před 2 lety

Dobrý den pane Vernere,

Váš dobropis byl dnes opraven a zaslán na Váš email platba bude uhrazena do 25.8.2022. Voucher jako omluvu na 1000 Kč si prosím vyzvedněte dle emailu, který Vám byl zaslán.

Ještě jednou se omlouváme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2022 06:56, před 2 lety


Jan Verner

Do teto chvile na svem uctu neeviduji zadnou vracenou platbu. Email s voucherem jsem take nedostal.

Rad bych varoval pred praktikami jednatele. Celou dobu se tvari, ze spolupracuje, reaguje na dotazy a dokonce se vyjadri i na tomto webu. Nenechte se oklamat.

Cela vec konci u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 14:47, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Na základě výše uvedeného stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji v případu, případně o výsledku soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2022 22:53, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2023 16:35, před rokem


Jan Verner

V obdobi od 26.1.2022 do 26.1.2023 neeviduji zadnou prichozi platbu ve vysi 3000 CZK od obchodnika. Stejne tak mi nebyl dorucen zadny email s omluvou.
Doporucuji, aby se nikdo nenechal oklamat timto jednanim.

Prave sepisuji soudni zalobu a elektronicky odesilam na prislusny soud. Jelikoz obchodnik jiz dostal predzalobni vyzvu, bude tak muset zaplatit veskere soudni naklady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2023 15:33, před rokem

Děkujeme za informaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na podnikatele, aby se k případu mohl vyjádřit a doložit svá tvrzení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 16:35, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 13:55, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby nás mohl kontaktovat o vývoji případu, popř. stížnost uzavřít. V opačném případě, vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2023 17:34, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.