Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59120Dvakrát provedená platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2022, před 3 lety

Miroslav Bokr

Znění stížnosti

Dobrý den,

Píši vám ve velmi nepříjemné záležitosti ohledně našeho pobytu ve dnech od 2.7.2022 do 4.7.2022.

Číslo naší rezervace - 3755366465

Na místě jsme zaplatili kompletní požadovanou částku, včetně storno poplatku za jeden pokoj. Storno poplatek byl ve výši 3 333 českých korun.

Tato částka nám však byla stržena dne 7.7.2022 z našeho bankovního účtu. Zaplatili jsme tedy tím pádem storno poplatek dvakrát.

Žádám okamžité vrácení platby na účet číslo 249775004/0300.

Tato situace je mi velice nepříjemná. Očekávám rychlé a okamžité vyřízení.

Děkuji za vaši reakci

S pozdravem Miroslav Bokr


Produkt

stržená platba z účtu storno poplatku, přesto že byl zaplacený v místě pobytu


Požadované řešení

vrácení částky 3333,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 11:28, před 2 lety

V případě, že ze strany společnosti došlo ke stržení částky, za již uhrazenou pohledávku, mohlo by ze strany společnosti dojít k bezdůvodnému obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 12:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.