Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59124Zaplacené jízdenky, které na email nepřišly, peníze nebyly vráceny!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2022, před 3 lety

Martin Stiburek

Znění stížnosti

Dobrý den,

poprvé jsem chtěl využít vašich služeb. Zakoupil jsem jízdenky přes vaše webové stránky regiojet.cz na trasu Praha - Pardubice a zpět, 21.7. Jízdenky mi emailem nepřišly, peníze na můj účet nebyly vráceny! Prý budou vráceny do tří pracovních dní, a když ne, mám to řešit se svojí bankou. Co to má být? Číslo transakce: DC A305 XX2715***724XX (PL); Číslo objednávky (přidělené příjemcem): 201***0844; Částka: 140,00 CZK; Datum transakce: 2022-07-17 00:24:28. Žádám vás o okamžité vrácení peněz nebo vystavení jízdenky. Lze tedy nakupovat vaše jízdenky přes internet nebo ne? NAVÍC NEFUNGUJE ANI MOŽNOST PŘIHLÁSIT SE PŘES FACEBOOK. TAKŽE ABYCH MOHL DORUČIT SVOJI STÍŽNOST, MUSÍM SE U VÁS REGISTROVAT. CO JSTE ZA SPOLEČNOST? Martin Stiburek


Produkt

Číslo transakce: DC A305 XX2715991724XX (PL); Číslo objednávky (přidělené příjemcem): 2012170844; Částka: 140,00 CZK; Datum transakce: 2022-07-17 00:24:28


Požadované řešení

OKAŽITÉ VRÁCENÍ PENĚZ NA ÚČET ČI VYSTAVENÍ JÍZDENKY


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 11:50, před 3 lety

V případě stornování již zakoupených jízdenek dopravcem, má spotřebitel právo na navrácení kupní ceny jízdenek. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 12:24, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.