Společnost


REDOGAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59127Nesmyslné poplatky. Za pohledávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2022, před 2 lety

Jitka Petrova

Znění stížnosti

Dobrý den
K této společnosti jsem se dostala díky Mnd u kterých moje provozovna měla plyn a elektřinu
Bohužel po Covidu jsme bojovali o přežití přes veškerou. Komunikaci jsme se k této společnosti dostaly
Jednání strašne chování žádné
Za pohledávku si nechali zaplatit 2x 6000.- Kč
Nedokázali mi k dnešní dni předně rozepsat za co to bylo a v jakých částkách
Prý telefonáty myslím tím sms a e-maily nic víc
Zkoušela. Jsem to řešit ale marně zadám o vracení peněz které si nehorázné účtují má zpět


Produkt

Elektřina plyn


Požadované řešení

Vracení části peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 11:39, před 2 lety

Společnost REDOGAN s.r.o. by měla spotřebitele (v souladu s obecnou informační povinností ve vztazích podnikatele se spotřebitelem) řádně poučit a seznámit, za co konkrétně danou částku vymáhá.

Podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je poskytovatel služby povinen na žádost spotřebitele vydat doklad "o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta."

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 12:28, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009 nebo na Energetický regulační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.