Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den
K této společnosti jsem se dostala díky Mnd u kterých moje provozovna měla plyn a elektřinu
Bohužel po Covidu jsme bojovali o přežití přes veškerou. Komunikaci jsme se k této společnosti dostaly
Jednání strašne chování žádné
Za pohledávku si nechali zaplatit 2x 6000.- Kč
Nedokázali mi k dnešní dni předně rozepsat za co to bylo a v jakých částkách
Prý telefonáty myslím tím sms a e-maily nic víc
Zkoušela. Jsem to řešit ale marně zadám o vracení peněz které si nehorázné účtují má zpět
Elektřina plyn
Vracení části peněz
|
Tweet |
Společnost REDOGAN s.r.o. by měla spotřebitele (v souladu s obecnou informační povinností ve vztazích podnikatele se spotřebitelem) řádně poučit a seznámit, za co konkrétně danou částku vymáhá.
Podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je poskytovatel služby povinen na žádost spotřebitele vydat doklad "o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta."
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009 nebo na Energetický regulační úřad.