Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zaplatil som za lek na prostatu prostrednictvom posty pred dvoma mesiacmi.Dodne bez ospravedlnenia mi nic nedodali.
Takto by b mohol podnikat kazdy.Vsetko je iba moja hlupost.Zase som niekomu naletel.Nenalette im aj vy.
Prostaxin
Ak by som sa mohol zapojit do hromadnej staznosti urobil by som to.Uz z principu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Šipoši,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že k odeslání objednaného zboží nedošlo z toho důvodu, jelikož jsme museli počkat na naskladnění dárku k produktu, nářadí Master Tools. Ten nám bohužel nebyl doručen výrobcem v domluveném termínu. Všechny takto dotčené zákazníky jsme však informovali prostřednictvím zaslané omluvné SMS zprávy. Po podání Vaší stížnosti jsme však po kontrole Vašeho zákaznického účtu zjistili, že na Vás neevidujeme žádné telefonní číslo, proto Vám omluvná SMS zpráva zaslána nebyla. Ráda bych Vás ujistila, že k naskladnění dárku dojde v průběhu příštího týdne a následně budeme všechny objednávky doposílat. Ráda bych Vás poprosila o informaci, zda si přejete Vaši zálohovou platbu ve výši 9,95 € zaslat zpět, a tím Vaši objednávku zrušit nebo si přesto přejete po naskladnění produkt zaslat?
Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel zaslal následující doplnění stížnosti: Predmetna zalezitost vyriesena.Dodany objednany tovar.Dakujem za spolupracu Vasestiznosti.Ste 1.
Na základě tohoto vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody.