Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59131Neposkytnutí občerstvení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2022, před 3 lety

Veronika Wdówková

Znění stížnosti

Ve vlaku Regiojet, který vyjížděl 17.7. ze stanice Brno hl.n. v 17:02, nám nebylo poskytnuto občerstvení ve standardním voze. Stevardka nám oznámila, že z důvodu nedostatku stevardů je vůz bez občerstvení. Což chápu, avšak už moc nechápu, proč nám nemohlo být občerstvení poskytnuto ani když jsme přišli přímo k výdejně.
Nerada jsem jezdívala Českými drahami kvůli páchnoucím toaletám a nemožnosti dostat se k občerstvení z důvodu přecpaných uliček. Regiojet už, ale často klesá na podobnou úroveň. Naštěstí zatím bez přecpaných uliček.


Požadované řešení

Byla bych ráda, kdybych už toto neposkytnutí služeb, které byly popravdě důvodem proč jsem si vybírala Regiojet a ne třeba České dráhy,nenastávalo. Není to poprvé co jsme skončili bez občerstvení. A pokud člověk nepočítá s tím, že mu občerstvení nebude poskytnuto a čeká ho delší cesta, je to opravdu nepříjemné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2022 13:00, před 3 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 12:35, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.