Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Chtěla jsem zakoupit poukaz na Playstation za 550,. A bylo mi od paní pokladní řečeno že to nelze prodat, tak mi zavolala pana vedoucího a nen věděl též...... Kulové, penny moravský Krumlov katastrofa a je to čím dál HORŠÍ!!!!!!!!!!!!! ¡!! ¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEZLOBTE SE ALE TOTO BY SE V RAKOUSKU V Laa nestalo. Personál ne ochotný a to velice
Ať není v nabídce produkt který není prodejný
|
Tweet |
Byla-li učiněna prodejcem nabídka určitého zboží vůči neurčitému okruhu osob, je smlouva uzavřena s tím, kdo včas (a obvykle i nejdříve) tuto nabídku přijme. Prodejce nemá zásadně nárok, aby spotřebiteli bezdůvodně nevydal nabízené zboží. Mohl by se tím dopouštět v krajním případě i diskriminace dle § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
A naopak, není-li věc prodejcem nabízena, nevzniká spotřebiteli nárokovatelný titul na to, aby mu taková věc byla dodána/prodána.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.