Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 30.5.2022 jsem byl kontaktován pracovnicí call centra paní M.A. její nabídka se týkala služeb spol. Vodafone.Dotazovala se mne na podmínky za jakých využívám služeb stávajícího operátora O2 CZ.
Po mé odpovědi 80min. volání,10GB dat mobilního internetu a bytový alarm vše za cca 66o Kč.Její nabídka zněla : telefon neomezené volání +SMS,Mobilní internet s neomezenými daty , bytový alarm zdarma vše za cenu599.- Kč.Moje překvapení nastalo po otevření účtu v internetové samoobsluze který byl 599.-Kč - mobilní telefon 499.- Mobilní internet + 72 Kč. nějaké poplatky z minulého měsíce.Nic takového mezi námi ujednáno nebylo. Nabídka zněla 599.- Kč za vše.Následně mně byly doručeny 2 Sim karty jedna na telefon 420607915068 a druhá na mobilní internet +420773736632 o Sim kartě na bytový alarm ani zmínky.Volal jsem pí A., že nesouhlasím s částkou účtovanou za služby, odpověděla, že po úhradě této částky mě bude vystaven dobropis na částku přesahující dohodnutou částku 599.- Kč.Podivný přístup!!Jelikož Sim karta nebyla kompatibilní s mým zařízením od O2. Tuto službu jsem proto ve vaší prodejně v Novém Smíchově zrušil. Jelikož jsem z nabídnutých služeb použil pouze mobilní telefon , bez jakýchkoli dat cítím se zaslanou fakturou poškozen.Jsem velmi zklamán jednáním společnosti kde je ujednaná částka neoprávněně navýšena.Proto jsem přešel k původnímu operátoru O2 , který mi nabídl lepší podmínky.
s pozdravem Vítězslav Kostík
Zaplatím pouze dohodnutou částku 599.- Kč i když je i tato za poskytnuté služby značně přemrštěná.
|
Tweet |
Pokud byly spotřebiteli nabídnuty služby za určitou dohodnutou cenu, je podnikatel přijetím této nabídky vázán a je tedy povinen svůj závazek dodržet.
Pokud vyúčtování překročilo smluvenou částku, je možné toto vyúčtování reklamovat.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Kostíku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.
Spotřebitel nás po uzavření stížnosti informoval, že stížnost byla vyřízena k jeho spokojenosti. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.