Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červnu 2014 jsem převzala objednaný přípravek na hubnutí, v balíčku nebyl žádný doklad jen maličký papírek s dovětkem, o kterém v nabídce nebyla zmíňka.Chtěla jsem odstoupit od smlouvy a ihned přípravek zaslat zpět.Ale na papírku bylo připsáno,že se nesmí odeslat na adresu odkud přišel a mám kontaktovat společnost e-mailem na support@nidora.com.Tak jsem 20.6. učinila, dostala jsem odpověď z support@nidora.com přednastavenou zprávu o tom jak jsem přípravek užívala.Odpověděla jsem,že jsem vůbec nezačala, že ho chci jen vrátit,ať mi napíšou kam.24.6. jsem z support@nidora.com dostala odpověď,že předali reklamačnímu odd. a do 7dnů dostanu odpověď od nich.29.7. přišlo z chargeback@lifesisters.com že vše řeší z USA a vrácení bude trvat 10dnů.Nic se nedělo a po opětovných mailových urgencích,mi odepsali,že už mi řekli,že to dlouho trvá a až vyhodnotí moji reklamaci,tak obratem zašlou peníze zpět.A to je konec,víc se jich nemohu dovolat,urguji a nevím,kam zboží vrátit.U mne byl příprave v pár dnech, takže rozhodně nešel z Ameriky.
Přípravek na hubnutí NIDORA
Vrácení peněz a adresu, kam jim ho mám vrátit.
|
Tweet |
V tomto případě je problém s faktickým vymáháním práva, protože se nejedná o český subjekt. Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musela by se spotřebitelka domáhat plnění soudní cestou.
Z tohoto důvodu se vždy snažíme spotřebitele vést k tomu, aby si informace o svém smluvním partnerovi zjišťovali ještě před uzavřením kupní smlouvy. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nedostupnosti subjektu.