Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V obchodě A3 sport jsem si koupili černou mikinu Nike, po půl roce používání mikina začala blednout, na mikině se začaly objevovat skvrny, které bledly a po roce a půl už skvrny na mikině byly tak velké, že si jich nešlo nevšimnout, od firmy Nike mám více mikin a u všech je materiál tak kvalitní že k podobnému problému nedošlo,
je zde vidět vada materiálu, nekvalitní materiál.
Proto jsem tutu mikinu dal na reklamaci do A3 sport,
bohužel obhcod A3 sport se k této reklamaci postavil zamítnutím.
proto bych rád skrze tutu službu reklamaci provedl znovu, protože na ni mám nárok.
Mikina Nike - FA130105TWA (velikost: M)
Mám zájem bud o výměnu mikiny, nebo nejlépe vrácení peněz nebo poukázky na nákup jiné kvalitnější mikiny v obchodě A3sport.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady, která se na zboží vyskytnou v průběhu 24 měsíců od převzetí zboží. Zamítl-li však prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.