Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobré odpoledne!
Chceme napsat stížnost na dovolenou,tunisko palmyra aqua park, za kterou jsme zaplatili 25 000 Kron a All Inclusive!
Po příjezdu do kláštera Aeroportu v 19:00 jsme prošli registrací a byli jsme posláni do našeho autobusu, po kterém jsme z nepochopitelných důvodů stáli asi dvě hodiny !!!? K otázce nebo na co jsme čekali, na co jsme čekali Nás, stále čekáme na lidi .. Jak později, podle rozhovorů od jiných rekreantů jsme se dozvěděli, co jiného čekáme na lidi z jiného letu! Proč? Proč? To není normální .....
Dorazili jsme do hotelu, který nás usadil, ale pokoj nebyl vyčištěn, vlasy jsou všude špinavé, pila, podestýlka je špinavá (je zde fotografie), postel je rozbitá, koupelna je špinavá a všude vlasy
Následující den jsme toto číslo odstranili, ale večer nebyla žádná voda! Řekli jsme, že mistr přišel k receptu, udělal jsem ..... slabě potíže se jedl v teple. Další den znovu ve stejné situaci Voda ... Jen ne .... prostě ne ...
Požádali jsme nás, abychom nás přesunuli!
Byli jsme přemístěni, už tam byla voda!
V této místnosti byla zásuvka (prodlužovací kabel)!, Varovali jsme, abychom se vyhnuli problémům, a požádali nás, abychom se změnili ...... Poslali jsme nám pány .... vypadal, ale neudělal nic a nezměnil se ...
Všechno je zahrnuto v hotelu, ale nakonec není nic ... pak alkohol skončil ... pouze jídlo začalo, že šťáva už skončila, s výjimkou coly není nic ... které musíte koupit pro peníze ...
V jídelně dokončete nehygienické podmínky ..... berou všechno rukama, položí je rukama, čistí stoly špinavými, špinavými hadry! Úroveň je velmi špatná, chápeme, že hotel je 3 hvězdičky, ale ale, ale Čistota by měla být a musí být zachovány sanitární standardy!
My v kanceláři Při nákupu lístku žena řekla, že to nebyl špatný hotel, ale tento hotel je velmi špatný, ještě víceméně ho tahám !!!! Obecně jsme si nemohli odpočinout! To nemůže poradit tento hotel a touroperátor!! A nebudeme, pokud nepřijmete žádná opatření
nemůžeme poradit tento hotel a touroperátor!! A nebudeme, pokud nepřijmete žádná opatření
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.