Společnost


Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59165Neuznaný studentský průkaz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2022, před 2 lety

Adam Havel

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes se mi stalo, že v mhd v Kolíně mi nebyl uznán platný studentský průkaz z důvodu neuznávání této kartičky. ISIC normálně příjímají. Zajíma mě tedy, zda je možné jednu z karet na slevu neuznávat.


Požadované řešení

Uznávání obou slevových karet na hromadnou dopravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 15:50, před 2 lety

Výši jízdného a způsob uplatňování nároku na slevu z jízdného upravuje přepravní řád dopravce, který v tomto případě vyžaduje žákovský průkaz zakoupený a ověřený v kancelářích dopravce.

Na druhé straně, přepravní řády (podmínky v nich) by měly respektovat požadavek přiměřenosti a obdobné požadavky (speciální identifikační kartička) by měly sledovat legitimní účel, což je v tomto případě podle našeho názoru diskutabilní.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 13:00, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.