Společnost


Serios stavebniny s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59167Dodáno jiné zboží, než bylo objednáno a na reklamaci nereagují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2022, před 2 lety

Ivan Matula

Znění stížnosti

Objednal jsem si okapové žlaby 4a3m spolu s okapovýmí háky a ukončeními. byl dodáv okapový žlab 4m a místo 3m okapový svod. První telefonát 13.7. ještě zvedl pracovník s tím, že zboží pošlou Toptransem a zpět si vezmou svod. Bohužel nestalo se tak a já se už týden snažím dovolat, posílám maily a stále nemám správné zboží či aspoň vrácené peníze, naopak mi tady leží něco, co nepotřebuji.
Přitom na faktuře je správně uvedeno, že fakturují okapový žlab 3m ,ale dodali něco jiného.
Nevím, co teď dělat.


Požadované řešení

Výměna za správné zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 12:48, před 2 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 13:02, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.