Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.2.2015 v 11:51:37 jsem do bankomatu České spořitelny- pobočka Na Pankráci 1683/127, Nusle vkladala do bankomatu peníze na svůj učet banomat se uvedl do stavu MIMO PROVOZ vratil mi kartu ale penize už ne peníze take nebili pričteny na můj učet ihned jsem volala na bezplatnou linku ČS se situací jsem je obeznamila a po telefonu operatorka udelala "reklamaci" a řekla že v 19:00 budou penize na učte a pokud ne budou zcela jiste na učte ráno....večer na učte penize nebili tak jsem znovu volala na linku kde my jina operatorka zdelila ze o žadne stižnosti neví a ze ji semnou muže ale vytvořit a tentokrat už stižnot opravdu udelala a že mě pri budou kontaktovat ze sevisu do dnes me nikdo nekontaktoval volám tam každý den a baví se semnou jako s povlem zbusobily mi tím obrovské problémy a zřejmne se budu muset vystehovat z bytu protože penize ktere jsem vklada jsem měla poslat na učet pronajímatele mám dva dny na vystěhovaní nebo doplatit najem .
Zítra pokud nebudou penize na učtu mám v planu jít na hrad k bezplatnemu pravníkovy a poté na PČR
Doufám že my Čs proplatí jak cestovné tak to že jsem stracela čas tím že oni jsou neschopní.
Vkladový bankomat
Ihned Vratit penize na můj učet
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme, aby si vyžádala potvrzení o uplatnění reklamace, pokud je dosud neobdržela, a pokud není spokojena s vyřízením reklamace (lhůta pro vyřízení je 30 dnů), aby se případně obrátila na ombudsmana České spořitelny (ombudsman@csas.cz).
Společnost se nerozhodla pro řešení stížností využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že se mimosoudní řešení sporů zakládá na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitel má možnost řešit stížnost v rámci interního systému společnosti - přes ombudsmana či podáním elektronické či telefonické stížnosti, případně se svých práv domáhat soudní cestou.