Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5917Bankomat mimo provoz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2015, před 10 lety

kristyna Paterova

Znění stížnosti

Dne 8.2.2015 v 11:51:37 jsem do bankomatu České spořitelny- pobočka Na Pankráci 1683/127, Nusle vkladala do bankomatu peníze na svůj učet banomat se uvedl do stavu MIMO PROVOZ vratil mi kartu ale penize už ne peníze take nebili pričteny na můj učet ihned jsem volala na bezplatnou linku ČS se situací jsem je obeznamila a po telefonu operatorka udelala "reklamaci" a řekla že v 19:00 budou penize na učte a pokud ne budou zcela jiste na učte ráno....večer na učte penize nebili tak jsem znovu volala na linku kde my jina operatorka zdelila ze o žadne stižnosti neví a ze ji semnou muže ale vytvořit a tentokrat už stižnot opravdu udelala a že mě pri budou kontaktovat ze sevisu do dnes me nikdo nekontaktoval volám tam každý den a baví se semnou jako s povlem zbusobily mi tím obrovské problémy a zřejmne se budu muset vystehovat z bytu protože penize ktere jsem vklada jsem měla poslat na učet pronajímatele mám dva dny na vystěhovaní nebo doplatit najem .
Zítra pokud nebudou penize na učtu mám v planu jít na hrad k bezplatnemu pravníkovy a poté na PČR
Doufám že my Čs proplatí jak cestovné tak to že jsem stracela čas tím že oni jsou neschopní.


Produkt

Vkladový bankomat


Požadované řešení

Ihned Vratit penize na můj učet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2015 18:23, před 10 lety

Spotřebitelce doporučujeme, aby si vyžádala potvrzení o uplatnění reklamace, pokud je dosud neobdržela, a pokud není spokojena s vyřízením reklamace (lhůta pro vyřízení je 30 dnů), aby se případně obrátila na ombudsmana České spořitelny (ombudsman@csas.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:37, před 10 lety

Společnost se nerozhodla pro řešení stížností využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že se mimosoudní řešení sporů zakládá na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitel má možnost řešit stížnost v rámci interního systému společnosti - přes ombudsmana či podáním elektronické či telefonické stížnosti, případně se svých práv domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.