Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
O vikendu jsem byla v gues v OC Letnany, chtela jsem si kooupit mikinu bohuzel byla poskozena,na dotaz jestli je mozna sleva mi bylo receno ze ne ze to musi vratit. Dnes jsem opet byla v danem obchode a k memu udivu mikina byla zpet v prodeji jako neposkozene zbozi.na dotaz jak je to mozne na mne byla prodavacka dost neprijemna ze neni poskozena kdyz jsem ji vadu ukazala zekla at se nestaram ze mi to nikdo nenutiiii.vrchol vseho takze chudak zenska ktera si ji koupi a vadu neobjevi. Reklamaci ji pak urco neuznaji. Dejte si v OC Letnany pozor,nenakupujte tam a nebo se poradne divejte.neni to zrovna levna moda.
Mikuna s kapuci gues poskozena kapuca
Sleva a nebo oznacit ze zbozi je poskozene,pripadne stahnout z prodeje prodavate zmetky
|
Tweet |
Platný občanský zákoník stanoví, že má-li věc vadu, která nebrání užívat věc k určenému účelu, lze ji prodat jen za nižší cenu, než je obvyklá cena bezvadné věci. Prodávající kupujícího upozorní, že věc má vadu a o jakou vadu se jedná, není-li to zřejmé již z povahy prodeje.
Podle § 10 odst. 6 zákona o ochraně spotřebitele platí, že při prodeji výrobků s vadou nebo výrobků, jejichž užitné vlastnosti jsou jinak omezeny, musí prodávající na tyto skutečnosti spotřebitele předem zřetelně upozornit. Takové výrobky musí být prodávány odděleně od ostatních výrobků. V provozovně, v místě vyhrazeném k prodeji takových výrobků, nesmí být uloženy předměty, které neslouží k prodeji.
Pokud prodejce tato ustanovení zákona porušuje, je vhodné podat podnět orgánu dozoru České obchodní inspekci. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.