Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
U firmy RegioJet jsem si koupil jizdenku na autobus linka Brno - HK.
Autobus vubec neprijel - zadna omluva - naopak aplikace RegioJet hlasila ze bus dorazil a je na ceste. Po 1,5 hod. jsme se od jinych cekajicich nahodne dozvedeli, ze Bus mel nehodu a ze uz nedorazi. V aplikaci nadale zadna informace o zpozdeni nebo vypadku - naopak aplikace informovala ze autobus je vcas a je na ceste???
Jizdenka byla objednana a uhrazena u RegioJet --- firma ale odmita prijmout reklamaci s oduvodnenim, ze pro ni sluzbu zajistoval subdodavatel United Buses.
Ale ja jsem si tuto sluzbu objednal u RegioJet a jim taky zaplatil. Firmu United Buses neznam!!!!! Pocitam ze s nimi ma RegioJet smlouvu, ale ja jsem jednoznacne zaplatil Regiojet za sluzbu kterou oni nabizeli ve sve aplikaci!!!! Jednal jsem pouze s nimi a proto pozaduji vyrizeni reklamace od nich!!!
dekuji
Kubat
RegioJet: Elektronická jízdenka 2805148403 (ne 10.07.22 16:20 Brno -> Hradec Králové)
požaduji okamžité vrácení peněz za jízdenku plus návrh na odškodnění pro náklady s tím spojené - alternativni doprava (autem znameho)
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejefektivnějším řešením je dle našeho názoru žádost o přiměřenou náhradu nákladu spojených se zajištěním náhradní dopravy do dané destinace, případně o vrácení části ceny jízdného, které odpovídá úseku, na kterém dopravce neposkytl smluvenou přepravu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.