Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě své objednávky přes NakupDarek jsem obdržel na dobírku ruční pilku, hned po rozbalení jsem zjistil, že je již složená, není nijak označená výrobcem. Po dobití baterie jsem ji vyzkoušel bez zátěže, měla zvuk jako šrotovník a cca po 5 vteřinách se zastavila, což se opakovalo. Podle návodu jsem promazal řetěz, chod se zlepšil. Samotnou funkčnost jsem vyzkoušel až následně, pilka nepřeřízla ani větev o průměru 4 cm, vždy se sama zastavila a nadměrně se zahřívala. Po shlédnutí stížností a po poradě s právníkem tuto pilku vracím jako nefunkční a požaduji navrácení peněz, případně další právní kroky proti jednateli společnosti.
Pilka je nefunkční, nejedná se dle stížností o první případ, podezření z podvodu
Odstupuji od smlouvy, žádám navrácení vynaložených finančních nákladů
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Po dvou mých dalších urgencích /celkově po třech měsících/ mi byla částka za samotnou pilku vrácena na účet