Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#59173Nefunkční ruční pilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2022, před 3 lety

Václav Doucha

Znění stížnosti

Na základě své objednávky přes NakupDarek jsem obdržel na dobírku ruční pilku, hned po rozbalení jsem zjistil, že je již složená, není nijak označená výrobcem. Po dobití baterie jsem ji vyzkoušel bez zátěže, měla zvuk jako šrotovník a cca po 5 vteřinách se zastavila, což se opakovalo. Podle návodu jsem promazal řetěz, chod se zlepšil. Samotnou funkčnost jsem vyzkoušel až následně, pilka nepřeřízla ani větev o průměru 4 cm, vždy se sama zastavila a nadměrně se zahřívala. Po shlédnutí stížností a po poradě s právníkem tuto pilku vracím jako nefunkční a požaduji navrácení peněz, případně další právní kroky proti jednateli společnosti.


Produkt

Pilka je nefunkční, nejedná se dle stížností o první případ, podezření z podvodu


Požadované řešení

Odstupuji od smlouvy, žádám navrácení vynaložených finančních nákladů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 14:40, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:50, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2022 22:52, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.11.2022 23:04, před 2 lety


Václav Doucha

Hodnocení:

Komentář: Po dvou mých dalších urgencích /celkově po třech měsících/ mi byla částka za samotnou pilku vrácena na účet