Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zboží dodané a představené v nabídce neodpovídá v předvedené reklamě. Je to hračka pro malé děti a nesplňuje svou funkci, strojek se točí jako u autíčka a když se dostane do bodu kde se nemůže otočit a plnit úlohu dal se jen cuká a není schopen dál pracovat, natož něco vysát. Zboží totiž nesplňuje to co by mělo takže tato reklamace. Minuly týden jsem to poslal k vám zpět a dnes mi balík došel zpět.
Toho člověka co to pro vaší firmu okamžitě vyhoďte, jinak vá do budoucnosti zruinuje.
Kontakt na mně:605705267
adresa: Jan Cymorek Tyršova 445
507 23 Libáň
č objednávky: 31 854
NESPLŇUJE to co by měl dělat, je to jen dětská hračka.. výrobní číslo nenalezeno, název: CLEANITY Pro
Navrácení peněžité částky 1 157 Kč na moje konto č: 0484056173/0800 ze kterého jsem to platil.
|
Tweet |
Předpokládáme, že spotřebitel vrátil zboží ve 14denní lhůtě pro odstoupení od smlouvy (uzavřené na dálku).
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Jestliže prodávající nereaguje na kontaktování spotřebitelem, doporučujeme jej kontaktovat s reklamací doporučeným dopisem s dodejkou na adresu sídla společnosti. U G&V Investment s.r.o. je sídlem podle obchodního rejstříku Jičínská 226/17, Praha 130 00.
Společnost má povinnost přebírat zásilky na adrese sídla - pokud tak neučiní uplatní se fikce doručení a nebude se tak přihlížet k tomu, zda zásilku společnost převzala. Následně poběží lhůta na vyřízení reklamace, která je 30denní.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.