Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,na mém tel.cisle, které používám již roky jsem měl částku převyšující 550 Kč!
Přišla mi od vás SMS,abych svůj tel.dobil, že bude vše v pořádku!!!
Při dobití kreditu platbou 300 Kč již nemám svůj minulý zbývající kredit,ale jen těch 300 Kč což jsem teď vložil!
Žádám tedy o vrácení svého dosavadního kreditu!!!
Mě číslo je 702644470.
Nemám na rozhazování!!!Jsem invalidní člověk a bez důchodu!!!
Děkuji za vrácení mých peněz předem.
Blumentrit blumentritv@gmail.com
Blesk mobile kredit
Vrátit zmizelý kredit!
Rád bych zpátky jen to co je moje!
Jako dlouholetý zákazník Blesk mobile si to určitě zasloužím! Děkuji
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebyla poskytnuta služba ve sjednaném rozsahu, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.