Společnost


Bleskmobil - virtuální operátor

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59179Kredit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2022, před 3 lety

Vlastimil Blumentrit

Znění stížnosti

Dobrý den,na mém tel.cisle, které používám již roky jsem měl částku převyšující 550 Kč!
Přišla mi od vás SMS,abych svůj tel.dobil, že bude vše v pořádku!!!
Při dobití kreditu platbou 300 Kč již nemám svůj minulý zbývající kredit,ale jen těch 300 Kč což jsem teď vložil!
Žádám tedy o vrácení svého dosavadního kreditu!!!
Mě číslo je 702644470.
Nemám na rozhazování!!!Jsem invalidní člověk a bez důchodu!!!
Děkuji za vrácení mých peněz předem.
Blumentrit blumentritv@gmail.com


Produkt

Blesk mobile kredit


Požadované řešení

Vrátit zmizelý kredit!
Rád bych zpátky jen to co je moje!
Jako dlouholetý zákazník Blesk mobile si to určitě zasloužím! Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 16:03, před 2 lety

Pokud spotřebiteli nebyla poskytnuta služba ve sjednaném rozsahu, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 16:49, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.