Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59181Předčasný odjezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2022, před 2 lety

Sebastian Dostál

Znění stížnosti

Není to moje první zkušenost s tímto problémem. Jsem velice klidný člověk a pochopím, když má autobus zpoždění, to se stát může, ale opravdu nedokážu pochopit a nikoliv přijmout, že řidič autobusu 700902 23 ze směru Ústí n. Orlicí do Rokytnice n. Orlicí navazuje na vlakový příjezd a v daný čas je autobus už o 2 zastávky napřed. Proto bych prosil o důkladnější načasování při odjezdu obzvláště na vlakových či autobusových zastávkách. Děkuji


Produkt

Autobus č. 700902 23 směr z Ústí n. Orlicí do Rokytnice n. Orlicí


Požadované řešení

Prosím o ponaučení zodpovědné osoby o vyčkání na zastávce do doby, než má opravdu odjet. Nemluvím pouze za mně, ale i za dalších 12 lidí čekající marně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 10:36, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat změny oproti jízdnímu řádu.

Vhodným reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného, popř. náhrada nutných výdajů spojených s opomenutím na straně dopravce (např. zmeškání navazujícího spoje, na nějž již byla zakoupena jízdenka).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 16:01, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.