Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Není to moje první zkušenost s tímto problémem. Jsem velice klidný člověk a pochopím, když má autobus zpoždění, to se stát může, ale opravdu nedokážu pochopit a nikoliv přijmout, že řidič autobusu 700902 23 ze směru Ústí n. Orlicí do Rokytnice n. Orlicí navazuje na vlakový příjezd a v daný čas je autobus už o 2 zastávky napřed. Proto bych prosil o důkladnější načasování při odjezdu obzvláště na vlakových či autobusových zastávkách. Děkuji
Autobus č. 700902 23 směr z Ústí n. Orlicí do Rokytnice n. Orlicí
Prosím o ponaučení zodpovědné osoby o vyčkání na zastávce do doby, než má opravdu odjet. Nemluvím pouze za mně, ale i za dalších 12 lidí čekající marně.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat změny oproti jízdnímu řádu.
Vhodným reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného, popř. náhrada nutných výdajů spojených s opomenutím na straně dopravce (např. zmeškání navazujícího spoje, na nějž již byla zakoupena jízdenka).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.