Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59188Stížnost na přístup k řešení situace a náhrada škody

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2022, před 2 lety

Přemysl Hlaváč

Znění stížnosti

Dobrý den, díky ČD mi ujely 3 spoje,poslední skončil přes 100km od domova a já zůstal v noci před zamklým nádražím plným romů v Přerově.Bylo mi řečeno zaměstnanci drah,že mám nárok na taxi nebo ubytování nebo kompenzaci,s tím,že zpoždění byla plánovaná a je prý divné,že mě za přepážkou nikdo neinformoval...po dlouhém čekání na lince mi sdělili,že pro nemají co udělat, chodil jsem zoufale po městě a málem jsem byl okraden,nakonec mě odvezl člověk, který mi pomohl,ale za 2500kč.Stížností už jsem napsal více a nikdo se mým případem nezaobírá,přesto,že mám veškeré doklady...lístky,zpožděnky...doufám,že vy ano, děkuji a krásný den


Produkt

Metropolitan Bratislava,Břeclav,Šumperk


Požadované řešení

Přehlédnu,že jsem byl zaměstnanci drah uveden v omyl a prodali mi jízdenku,ikdyž věděli,že se ten den domů nedostanu,že se o mě na lince postarají,že jsem musel unavený po dlouhém letu ještě zažívat tento šílený příběh,kdy nemáte kde spát , ale tělo už nemůže, nakonec málem skončíte s nožem v zádech a nakonec se Vám ani nikdo neomluví.Požaduji pouze náhradu,co jsem dal za odvoz,děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 12:01, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.