Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již podruhé jsem žadala o zaslání náhradní baterie k ruční pilce brenchie- opět mi přišla baterie, která není vhodná do daného typu pilky.
Na stránkách “nakupdarek.cz” nikde není uvedeno telefonní číslo a na odeslány mail přijde automatická odpověď.
Obě baterky mi poslala firma Rumble stories s.r.o.
Firma - nakupdarek, u které jsem přes NET objednala pilku a kam jsem poslala zadost o reklamaci, se do dnešního dne nevyjádřila.
Teď mám doma dvě baterie, které nemám jak využít
Prosím o radu, jak dostat ten správný typ baterky
Baterie li-ion 24v 88Vf
Rada bych dostala správnou baterii.
A vyjádření k reklamaci, kterou jsem podávala 29.5.2022
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
S baterii je to stále stejné. Když pošlu odpoved na uvedeny mail, znovu dostanu automatickou odpověď o vyplnění dotazníku a opět žádná reálce na můj dotaz.
Bohužel jsem velmi zklamaná s jednáním te firmy a nikomu ji nedoporučovim.
S pozdravem
Irena Wolfova
Děkujeme za odpověď.
S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost na společnost, aby se k případu mohla vyjádřit a ideálně řešení posunout blíže k vyřešení stížnosti.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.