Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59210Stížnost, Neopávněně naúčtovaný poplatek - přišla upomínka na zboží, které bylo již dávno zrušeno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2022, před 2 lety

Michaela Šaffová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 27. 5. 2022 jsem telefonicky zrušila odběr produktu CBD by Stander. Paní na lince mi tvrdila, že je zrušeno.
Dne 22. 6. 2022 jsem telefonicky volala znovu, že mi přišel ten samý produkt, u kterého jsem zrušila odběr a paní na lince mi řekla, že se omlouvají, že se tedy jedná o nevyžádaný produkt a je to tedy dárek od nich zadarmo - faktura uhrazena, a ubezpečila mě, že je již určitě zrušen odběr.
Dnes 20. 7. 2022 mi přišla SMS, že doposud nebyla uhrazena faktura.
Na zákaznické lince nikdo nezvedá.


Produkt

CBD by Stander


Požadované řešení

Prosím o zrušení předplatného, které jsem již 2x telefonicky rušila.
Vymazání mých kontaktů ve společnosti.
Zrušení údajného dluhu, který u vás žádný není.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 16:17, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 19:20, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.