Společnost


Providio d.o.o.

Počet nahlášených stížností:68
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59213Tento produkt jsem si neobjednal.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2022, před 2 lety

Milan Himpl

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dnes mi byl doručen údajně Tesla energie sever ECO(CZ) Basic v hodnotě 1148Kč i s poštovným.
Po rozbalení jsem zjistil, že to není ten produkt, ale je to obyčejný Wattmetr, který bych běžně koupil za 321Kč a ještě k tomu je bez návodu.
Je mi 70roků a takového jednání mi nenáleží. Jsem zklamán a rozzloben, a proto nechci žádnou nápravu - prostě chci vrátit peníze a já vrátím zboží.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Milan Himpl
Prusice 18
281 63 Kostelec nad Černými Lesy
Tel.: 792 300 373


Produkt

Měl jsem objednaný Tesla energie sever ECO Basic. Místo toho mi dnes přišel Wattmetr měřič spotřeby č.00012155


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz 1148Kč, jelikož jsem zklamán jednáním a rozzloben.
Tento Wattmetr si koupím za 321Kč.
Děkuji za pochopení a vstřícné a rychlé jednání.
Je mi 70let a peněz zase tolik nemám.
Milan Himpl
Prusice 18


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 16:22, před 2 lety

Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Adresa podnikatele je Kunaverjeva Ulica 9, Ljubljana, 1000; Slovinsko.
Kontaktní e-mail:customer@providio.si

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 16:51, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.