Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den stalo to ze váš zamastnanec špatně vrátil mně peníze 200 korunu min a ja sem to zjistila zavolala sem jeho on priznal že ma to peníze, vrátí ze ešte ma pracu ale nevrátil, neozval mně mám jeho telefone číslo mozu vám napsat nebudu už od vás objednávat zlé zkušenost mám. Tady vaše kolegu telefone číslo 602224302,čekám na odpověď Lovašova a částka 350 korun sem platila a dala sem 1000 korun pánem a vratil mně 450 korun. Děkuji za odpověď.
Chtěla vratit peníze
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování a zákazník tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.