Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
Dne 21.7.2014 jsme koupili na vystave stanu na Letnanych v Praze stan typu Coleman Mackenzie 4.
Dne 8.12.2014 jsem ho reklamovali osobne na prodejni Forcamping sro na Sokolovski 352/215, Praha 9.
Stan jsme reklamovali kvuli 3 vadam v casu 6 mesicu od nakupu. Uz na zacatku jsme chteli ihned vraceni peniz, protoze je prdukt vadni a take jsme to napsali na reklamacni doklad. Obchod Forcamping s vraceni penez nesouhlasil a zaslali stan na opravu do Colemanu. Par dni pote nas volal nekdo s servisu Coleman, ze se nema cas podivat na vadi, ze nema ani misto na postaveni stanu a odmital prijat reklamace a ze nam stan vrati neopraveni.
Volala jsem do obchodu Forcamping a zdelila jim co nam rikal pas s servisu po telefonu.
Pak se s nama spojil nekdo s Forcamping obchodu a zadal abysme zaslali nejaki fotky, jestli je mame s vadama na stanu. Kdyz jsme zasilali fotky mailem, jsme zase zduraznili ze nechceme opravovat vadni stan a ze chceme penize zpetne.
Pak se nam ozvali mailem dne 13.1.2015 ze je stan opraveni a ze si ho muzeme vyzvednout.
Dne 15.1.2015 jsem reagovali mailem (poslali jsme i dodejku) ze nesouhlasime a ze chceme odstoupit od smlouvy jako kupujjici kvuli nedodrzeni lhuty 30 dnu na uplatneni reklamace a zadame vraceni celkove castky. Dne 15.1.2015 nam odpovidali s Forcampingu, Pan J.H., emailem (nikoliv dodejku) ze bylo domluveno ze jim posleme fotky, ktere jsme posilala 15.12.2014 a ze meli teprve v ty chvile podklady k vyrizeni reklamace a ze je vse v udelano jak pravni rad uklada. Nic takoveho nebylo domluveno osobne ani mailem a nebylo podmineni s reklamaci. Zase jsme jim psali 29.1.2015 ze s tym nesouhlasime a chceme odstoupit od smlouvi kvuli nedodrzeni lhuti 30 dnu. Tak od ty doby s nama nikdo nekomunikuje.
Dekuju vam moc za pomoc a vyrizeni.
Jsme s pozdravem
De Ferrari
Odstoupeni od kupni smlouvy stanu Coleman
Zadame vraceni celkove castky stanu.
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku kupující i právo od smlouvy odstoupit.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci.
Jakmile nabyvatel zjistí vadu, měl by tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu a předmět plnění mu předat, nebo jej podle jeho pokynů uschovat nebo s ním jinak vhodně naložit tak, aby vada mohla být přezkoumána.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.