Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 13.6.2022 jsem si u Lidl-eshopu objednal paddleboard. V pořádku dorazil, avšak při nafouknutí se objevil problém který jsem nahlásil na reklamační linku dne 20.6 . . Urgoval jsem reklamaci již 5x a stále se nikdo neozývá a reklamaci neřeší. Neustále opakují že věc zaurgují. A toto je jejich celá komunikace po dobu 30 dnů.
Ten paddlebobard leží stále doma a nikdo ho nejenom nepoužívá ( nemůže ), ale ani nikoho nezajímá.....z eshopu.
***
Mistral Dvoukomorový paddleboard Allroun Číslo výrobku: 100349307
Měl by se někdo zajímat, kde je problém a případně ho poslat někam na servisní středisko.
A dnes po 30 dnech po nahlášení problému-reklamace se nikdo nezajímal o reklamovaný výrobek. Proto bych chtěl již vrátit peníze, jelikož dovolená mi končí a když jsem potřeboval jezdit tak jsem nemohl.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den pane Vávro. Omlouváme se za nedořešenou reklamaci. V tomto případě doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis na bezplatné lince 800 115 435. My zde na dTestu bohužel nedokážeme Vaší reklamaci vyřídit. Věříme, že vše nakonec bude vyřízeno k Vaší spokojenosti. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Dobrý den,
jen se podivuji nad reakcí společnosti ....když napíše ....my zde na dTestu..... Předávají stížnost společností Lidl nebo jenom s dTestu|?? Nicméně zákaznický servis je to jediné co mohu kontaktovat, nic jiného nelze !!
K věci: Dnes 9.8.22 jsem dostal peníze zpět !! Po jaké době a kolika telefonátech!!!
Již nikomu nedoporučuji něco nakupovat v Lidl shopu!!
Pokud někdo bude chtít podrobnější vysvětlení rád napíšu celou story. Je toho více.
S pozdravem Vávra
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnosti vždy předáváme přímo společnosti. Z uvedeného se domníváme, že má společnost rozdělenou agendu, přičemž jedna část se věnuje stížnostem (mimo jiné zde), ale vyřizování a prověřování reklamací spadá pod jiné oddělení. "My zde na dTestu" tedy neznamená pracovníka (resp. poradce) dTestu, nýbrž pracovníka společnosti, který je pověřen za ni zde odpovídat.
Protože spotřebitel získal své peníze zpět, uzavíráme stížnost s dosažením dohody.