Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
VČERA MI NA MOBIL PŘIŠLA UPOMINKA ŽE NEMAM ZAPLACENY ZBOŽI V HODNOTĚ 399 KORUN,ALE BOHUŽEL ŽADNE ZBOŽI JSEM NEOBDRŽELA ,POSLEDNÍ ZASILKA MI BYLA DORUČENA CCA V UNORU A TO MAM UHRAZENO,BOHUŽEL NEBUDU PLATIT ZA ZBOŽÍ KTERE NEMAM,PROSIM O PROŠETŘENI A KLADNE VYŘIZENI,A NA VAŠE TELEFONI ČISLO KTERE UVADITE SE BOHUŽEL NEDA DOVOLAT S POZDRAVEM HEZKEHO DNE NOVOTNA HELENA
JEDNA SE O ŽILETKY
ŽADAM ABY U MEHO JMENA NEFIGUROVAL NEDOPLATEK ZA ZBOŽI KTERE MI NEBYLO DORUCENO,A ZAROVEN NECHCI ZASLAT NOVE ZBOZI
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko, a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.
Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.