Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den. Rada jsem využívala vašich služeb, bohužel dnes mi opět přišla zásilka s poškozeným zbožím. Posílala jsem keramiku i porcelán a vždy v pořádku. Minule a dnes mi přišla soška se zlomenou ručičkou. No, prostě se s balíky hází. Všichni nadávají na postu, ale přecházím k ní, snad budu mít lepší zkušenosti. Děkuji.
Soška baletky, značená
Nevím, jak řešit. Hodnota sošky je 1300-1500 Kč. Reklamaci podávat nebudu. Jsem vážně nemocná a nebudu čekat 30 dní na vyřízení, fotky, balení..... Už na to nemám sílu. Přeji vám pěkný den. Hana Kudlatova
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
S ohledem na výše uvedené se domníváme, že bude pro spotřebitele vhodné mimo přepravní společnost kontaktovat i e-shop, který službu může reklamovat.
Spotřebitelům doporučujeme kontrolovat zboží co nejdříve (ideálně ihned při převzetí), aby předešli zbytečným problémům.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.