Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#59255Neuznaná reklamace el. pily Hecht 2035

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2022, před 3 lety

František Kuchynka

Znění stížnosti

22.4.22 jsem na pobočce v Plzni koupil Hecht 2035. Od začátku z ní vytékal olej na mazání řetězu, tak jsem ji 8.5.22 rekoamoval. 1.6. se pila vrátila z opravy - údajně z Prahy a ještě v servisu z ní tekl opět olej. Pilu jsem nepřevzal a reklamoval ji znovu, toto se opakovalo ještě 24.6.22 a 21.7.22 - výsledek stejný - pila vždy tekla ještě v servisu - nikdy jsem ji nepřevzal.
Jedná se o reklamace 148/22-000110/REK, 148/22-000166/REK, 148/22-000218/REK a 148/22-000261/REK. Vyjádření servisního technika (asi pan Daniel Kubeš) je pořád stejné, že je pila v pořádku a že je to normální. Zdůrazňuji, že pila teče v servisu, doma jsem ji již tři měsíce neměl. Poslední předání bylo připraveno na kusu kartonu v louži oleje - mám fotky. Přístup k reklamaci mně dosud již stál příliš ujetých kilometrů a času.


Produkt

Elektrická řetězová pila HECHT 2035, výr.číslo 202201082


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz i kdyby na počtvrté pilu opravili již ji nechci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2022 09:57, před 2 lety

Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud (sp. zn. 33 Cdo 2979/2012). Dle jeho rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.8.2022 14:56, před 2 lety

Vážený pane Kuchynko, velice si vážíme, že jste se rozhodl zakoupit výrobek HECHT 2035, elektrická pila a mrzí nás, že s ním nejste spokojený. Vámi výše uvedené servisní zakázky byly řádně vyřízené v souladu s § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Tyto servisní zakázky byly vždy vyřízené se závěrem záruka nebyla uznána. Výrobek odpovídá příslušným standardům EU a je schválen do prodeje. Je nám líto vzniklé situace, ale ze strany HECHT MOTORS s.r.o. nedošlo v tomto případě k pochybení. Musíme Vám sdělit, že nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy a na vrácení kupní ceny za tento výrobek. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2022 16:42, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Spotřebitel může zamítnutou reklamaci rozporovat pomocí znaleckého posudku. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2022 16:29, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.