Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
Musel som kvôli zrusenemu koncertu stornovať svoje lístky v hodnote 229,65€. Následne som zistil, že namiesto peňazí mi pripísali kredity. Pri registrácii som si nevšimol, že súhlasím s niečím takým a keďže táto cesta bola jednorazová záležitosť,( vlakmi necestujem), tak by som s tým ani nikdy nesúhlasil. Nezdá sa mi fér, aby mi niekto kvôli nepozornosti nevrátil tak vysokú sumu!
S pozdravom,
Peter Stuchlik
Lístky na vlak Leoexpress
Vrátenie peňazí na účet.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 41 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu, platí, že nenastoupí-li cestující s platným jízdním dokladem pro jednotlivou jízdu cestu z důvodů na své straně, má právo na vrácení zaplaceného jízdného, jestliže nepoužitý jízdní doklad dopravci vrátí jde-li o veřejnou drážní osobní dopravu na dráze celostátní nebo na dráze regionální, nejpozději v den na ní uvedený jako den nástupu jízdy nebo potvrdil-li dopravce nejpozději v tento den nevyužití jízdního dokladu, a při částečném nevyužití jízdního dokladu pro jednotlivou jízdu má v takovémto případě právo na vrácení jízdného za neprojetý úsek cesty.
Výše uvedené ustanovení má být dle našeho názoru interpretováno tak, že vrácením jízdného se rozumí vrácení peněžních prostředků v situaci, kdy cestující jízdenku hradil rovněž peněžními prostředky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, abych mohla celou situaci prověřit, potřebuji číslo Vaši jízdenky, prosím tedy o její zaslání. Mnohokrát děkuji. Müllerová Michaela
Dobry den,
Posielam požadované údaje:
***
***
Peter Stuchlik
Děkujeme stranám za součinnost.
Čísla jízdenek byly přesunuty do "referenčních údajů", aby nemohly být zneužity.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na konkrétní situaci.
Vážený pane Stuchlik,
Děkuji za doplnění informací. Po přezkoumání celé situace a individuálním posouzení jsem se rozhodla Vám částku za jízdenky vrátit stejným způsobem, jakým jste jízdenky hradil a to se storno poplatkem 1,3 euro za každou stornovanou jízdenku. Platba bude připsána do 4-5 pracovních dní. S pozdravem Michaela Müllerová
Dobry den,
Dakujem pekne za pomoc dTest, a Leo Expressu za kladne vybavenie mojej sťažnosti.
P.S.:Leo Express by malo maximálne zvýrazniť, že po registrácii budú finančne prostriedky v pripadne storna lístka vrátené formou kreditu a nie finančne prostriedky! Inak firma pôsobí ako tzv Šmejdi.
S Pozdravom,
Peter Stuchlik
Děkujeme stranám za součinnost.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody.