Společnost


Hyundai Motor Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59262Oprava auta u autorizovaného servisu KB car, Generála Svobody 86/20 460 01 Liberec

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2022, před 2 lety

Jana Salačová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 27.6.2022 mi přivezla odtahovka do výše uvedeného servisu k opravě auto. Bylo třeba vyměnit pravé přední celé kolo i s diskem, nakolik jsem najela den předtím na spadlou kostku na silnici. Včera, 21.7.2022, jsem si konečně, po mnoha telefonátech, auto vyzvedla. Celkem arogantní přístup obsluhy, zvedání a kroucení očí při dotazech, to jsem ještě překousla! Ale během jízdy se mi zdálo, že auto nějak divně pluje. Následnou prohlídkou jsem uviděla, že mi dali zimní pneumatiky! I přesto, že jsem upozorňovala, že je třeba zimní gumy sundat z disků a přehodit na dané disky letní gumy. To byla poslední kapka, a píši tuto stížnost! Nemusím snad vysvětlovat, že jízda na zimní pneu v parném létě je nebezpečná, nehledě, jak se zimní pneu opotřebovávají zbytečně!
Vše mám i nafocené. V případě potřeby dodám, Tady v této aplikaci nejde vložit foto.


Produkt

SPZ 6L02488, modrá Hyundai i10, rok výroby 2020


Požadované řešení

Očekávám, že celou věc prošetříte a pracovník, či pracovníci, co zanedbal/y své povinnosti přehození pneu budou důsledně upozornění na jejich chybu a potrestáni. Způsob jak je potrestat nechám na Vás. Já k nim do servisu již nikdy nepříjdu, vše píši i na sociální sítě a do hodnocení firmy.
Dále očekávám, že mi pošlete písemně oficiélní Vaše stanovisko k uvedené opravě.
Tento servis dehonestuje celou firmu Hyundai.
Pokud budete tvrdit, že si chci prostě jenom postěžovat, bez prošetření, jestli to je pravda, nebo ne, nesvědčí to o serioznosti firmy a dehonestuje jinak kvalitní vozy a i celou firmu!!
S pozdravem
Jana Salačová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 09:03, před 2 lety

Jestliže se jednalo o placenou opravu, což ze stížnosti vyplývá, byla mezi stranami uzavřena o smlouva o dílo (§ 2587 občanského zákoníku). Není-li dílo provedeno řádně a není-li opravovaná vada odstraněna, nebo nejsou-li splněny všechny požadavky ujednané ve smlouvě, je spotřebitel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli díla (opraváři, resp. společnosti) nároky z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku). V tomto případě jde o možnost požadovat opětovné a řádné provedení opravy (bezplatně), resp. možnost odstoupit od smlouvy (tedy požadovat vrácení peněžních prostředků zaplacených zhotoviteli díla).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 16:46, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.