Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59263Dne 3.7 jsem cestovala do Chorvatska byla Nefunkční klimatizace , více než 120 min. zpoždění, celkově špatná komunikace se Stewardy.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2022, před 2 lety

Abigail Happy

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.7. 2022. číslo jízdenky: 212 912 922 6 jsem cestovala do Chorvatska vlakem s lůžkovým kupé , vhledem k tomu, že jsem epileptik jsem nevolila autobusovou dopravu. Při cestě do Chorvatska jsme měli více než 120 min. zpoždění, nefungovala klimatizace, v OGULINU nás vysadili z vlaku, kde na nás čekala náhradní autobusová doprava. Nikdo nás neinformoval, že autobus číslo 7 jede přímo na BAŠKA VODA, čili skončili jsme ve SPLITU.. Kde byla naprosto špatná domluva se Stewardy, kteří samy nevěděli kdy pro nás přijede autobus a odveze nás na cílové místo což byla BAŠKA VODA. čekali jsme přes dvě hodiny ve SPLITU.. byli jsme tedy nuceni na vlastní náklady dopravit se na cílové místo, kde nám málem skončila rezervace na ubytování. Při cestě zpět do České republiky stalo se to samé, vlak opět zpoždění přes 120 min. alespoň, klimatizace byla funkční.

Kompenzaci za nefunkční klimatizaci což je 100% jsme dostali pouze do OGULINU, protože tam nás vysadili aby stíhali se vrátit zpět do ČR. a autobus přijel celkem na čas do SPLITU.

Kompenzaci na cestu zpět do ČR kde došlo ke zpoždění vlaku více než 120 min. jsme do teď nedostali .. také v místě Praha nám sdělili, že lístky z dopravy, díky které jsme se dostali na cílové místo včas si máme ponechat a řešit to přes tento WEB..


Produkt

číslo jízdenky: 212 912 922 6


Požadované řešení

FINANČNÍ KOMPENZACE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2022 09:00, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 16:23, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.